Anunturi online!
Deschide

Doresc angajare ca inspector resurse umne, contabil

Comunitate
Anunt arhivat

CURRICULUM VITAE
OPRIS GEORGETA
Str. Sperantei,nr.8, Plopeni,jud Prahova
Fix /Mobil: 0726 356 832

Informaţii personale -data şi locul naşterii: 30-05-1969, Valenii de Munte
-stare civilă: divortata; (doi copii)
-naţionalitate: română
Educaţie -1984 - 1988 - Liceul Industrial Plopeni
-2008 - Universitate “Spiru Haret” –Bucuresti, Facultatea de Stiinte Economice / Specializarea “Contabilitate si informatica de gestiune”,
-2008 - Universitate “Spiru Haret” –Bucuresti, Master Facultatea de Stiinte Economice / Specializarea“Audit Financiar Contabil”,anul I I(in curs)

Specializări şi acreditări postuniversitare -2003 - Curs de Contabilitate Computerizata - DELOS CONSULTING PLOIESTI
-2004 - Curs de Operare introducere, preluare, validare si prelucrare date - AJOFM Centrul de formare profesionala
-2007 – Curs de inspector resurse umane
Experienţă profesională -28.09.2009 -04.07.2010 S.C. GENERAL MEEL ELECTIC S.R.L. BAICOI
Functia - contabil
-17.05.-2005 -22.08.2009 - S.C. CLEMENT WINDOWS S.R.L. PAULESTI
Functia – contabil

Aptitudini speciale -Intocmirea statelor de plata, a recapitulatiei generale de salarii, centralizatorului de salarii, lista de viramente cu contributiile angajatului si angajatorului, intocmirea ordinelor de plata catre bugetul de stat (impozit pe salarii) si catre bugetele asigurarilor sociale si fonduri speciale,
-Intocmirea declaratiilor contabile lunare (CAS, SOMAJ, SANATATE, CCI, ITM, REVISAL. ETC)
-Intocmirea facturilor catre clienti si inregistrarea in contabilitate -Inregistrarea in contabilitate a facturilor de la furnizori
-Organizarea gestiunii de materii prime si stocuri (NIR-uri, bonuri de consum,registrul stocurilor)
-Intocmirea registrului de casa, registrul de vanzari, registrul de cumparari,
-intocmirea ordinelor de plata si inregistrarea in contabilitate a extrasului de cont.
-Intocmirea balantei de verificare
-Intocmirea diverselor documente, rapoarte si analize contabile pentru uzul conduceri societatii.
-Activitati specifice departamentului de resurse umane : intocmirea si gestionarea contractelor de munca, decizii, acte aditionale, fisa postului, nota de lichidare, adeverinte,etc.
-Urmărire / control / înregistrare a livrării furnizorilor contractelor- emiterea de documente necesare acestei activităţi: avizului de expediţie şi factura fiscală inclusiv operarea ieşirilor de materiale,
-Monitorizare / centralizare a consumurilor de materiale în vederea asigurãrii stocului contractat faţã de stocul fizic aflat în magazie, cu semnalarea atingerii nivelului minim necesar,
-Inventar periodic şi la sfârşitul anului - cu confruntarea stoc scriptic/fizic.
-Activitati specifice de secretariat

-01.12.1987 – 23.11.2003 - UZINA MECANICA PLOPENI
Funcţia - pirotehnist:
-Operare PC - Word, Excel, Access,Power Point, Internet
-Echilibrata, perseverentă, rezistenta la stres, capacitate de adaptare la locul de muncã, dorinţa de a învãta cât mai multe si a fi cel mai bun.





IN ATENTIA DEPARTAMENTULUI RESURSE UMANE


Subsemnata,Opris Georgeta, va adresez aceasta scrisoare de intentie pentru a-mi exprima intentia si a-mi oferi capacitatea de obtine un loc de munca in cadrul companiei dumneavoastra.
Profesional, am pregatire economica si am desfasurat activitati in mai multe domenii ce implica lucrul in echipa, utilizarea cunostintelor economice in vedere aplicarii cunostintelor teoretice si practice.
Sunt convinsa, ca compania dumneavoastra, ce ocupa un loc important in domeniu, imi poate oferi mediul propice pentru utilizarea cunostintelor cat si pentru o colaborare pe termen lung.
Sunt o persoana dinamica cu bune cunostinte de comunicare, capabila sa lucreze in conditii de stres, interesata in perfectionarea profesionala in domeniul economic. Sunt comunicativa si sociabila capabila sa duc la bun sfarsit sarcinile primite.
Daca veti considera ca motivatia si calificarea mea sunt oportune pentru a obtine un loc in cadrul companiei dumneavoastra, sunt disponibila in orice moment pentru a fi contactata, in vederea discutarii detaliilor unei posibile colaborari.

Anexez aceasta la CURRICULUM VITAE

Detalii candidat
Nationalitate: Romana
Studii: Sunt la profesionala
Fumator: Nu
Salariu dorit: Intre 1000 si 1500 RON
Permis auto: Nu
Limbi straine:

Experienta profesionala
Job actual: S.C. General Meel Electric S.R.L.
Functie: contabil
Ani vechime: 27.08.2009- 04.07.2010
Ani experienta: 20
Domeniu de baza: contabilitate si pirotehnist

Obiective
Inspector resurse umnane, contabil, operare facturare, casier

Locuri de munca anterioare
09.01.2005- 22.08.2009 s.c. clement windows s.r.l paulesti - contabil 01.12.1987- 23.11.2003 u.m.plopeni - pirotehnist

Diplome obtinute
Licenta -contabilitate si informatica de gestiune

Specializari/Calificari
Inspector resurse umane operator prelucrare si validare de date pirotehnist

Recomandari
Mariana viiu dir. economic 0768796474 s.c. clement windows s.r.l.

Alte competente
Capacitatea de a lucra in echipa rezistenta la stres ehilibrata, muncitoare, punctuala

Aptitudini profesionala
Disponibilitate lucru in echipa
Punctualitate reala
Capacitate organizatorica
Seriozitate, Altruism
Rezistenta la efort intelectual
Adaptabilitate
Capacitate de coordonare
Abilitati de negociator
Perseverenta
Spirit intuitiv, empatic

Aptitudini IT/Calculatoare
Operare Windows
Operare MS-Office
Cunostinte Internet
Cunostinte Software

Hobby
Calculatoare / Internet
Turism
Spiritualitate

Adauga anunt nou
Go to top
© 2003 - 2018 Interactiuni.RO
Anunturi noi, Stiri, Reduceri de pret, Jocuri pentru copii, Poze, Albume foto, Videoclipuri si Informatii utile
Update Framework: Februarie 2017
Nicolae Balcescu, nr 60, 04000, Bucharest, Romania

Motto - De peste 10 ani alaturi de tine
Website realizat in memoria scumpilor mei bunici

Inregistrare cu Facebook
Sau inregistreaza-te in site
Oferta speciala
Te inregistrezi, adaugi anunt si noi te promovam gratuit 100%!
Autentificare cu Facebook
Sau conecteaza-te in site:
Am uitat parola
Nu ai cont? Creeaza cont gratuit!