Anunturi online!
Deschide

Cv la recrutare

Anunt arhivat

Vanzari(van sell, presales)
Implementare de produs
Dezvoltator de piata
Regional (vanzari,promovare,marketing)
Zonal (vanzari,promovare, marketing

Detalii candidat
Nationalitate: Romana
Studii: Studii postuniversitare
Fumator: Nu
Salariu dorit: Intre 1500 si 2000 RON
Permis auto: Da
Categorie permis: B
Vechime permis: 30 ani
Limbi straine: Engleza avansat Franceza mediu

Experienta profesionala
Job actual: Farmaceutica Remedia
Functie: Manager Regional
Ani vechime:
Ani experienta: 26
Domeniu de baza:

Obiective
Dezvoltarea continuă a capacitaților si aptitudinilor de comunicare, coordonare, promovare, mercantizare, vânzare și a competentelor specifice abilitaților necesare îndeplinirii obiectivelor propuse.

Locuri de munca anterioare
ExperienȚĂ experiența pe domenii(ani): reprezentant medical 8 ani executia vanzarii 15 ani management 3 ani istoric profesional : regional,key account manager, (full time) perioada: 2014- 2015 firma / localitate: farmaceutica remedia, ro domeniul jobului: vanzari - realizarea targetului de vanzari - stabilirea limitelor de credit functie de istoricul clientilor - statistica clientilor si a creantelor acestora - supervizarea ritmicitatii comenzilor functie de tipul de client(a,b,c) - optimizarea rutelor functie de capacitatea de crestere intensiva si de securizare a platilor - completarea raportului zilnic de vanzari conform cartii traseului - controlul distributiei, masura a eficacitatii operatiunilor de vanzare - management competitiv in relatiile cu clientii - planificarea logica a timpului de lucru regional key, senior medical representative perioada: 2012 - 2014 firma / localitate: dermacare, romania domeniul jobului: promovare / vânzare - prezentarea produselor firmei către medicii specialisti si primari dermatologi- obținerea acordului de prescriere a produselor promovate - promovarea produselor noi - preluarea comenzilor de la farmaciile cu circuit inchis si deschis - cunoașterea facilitaților de livrare si plata - elaborarea unui program realist de marketing si vanzari - îmbunătățirea programului de vizitare medici - farmaciști - creșterea progresiva a vânzărilor pentru produsele promovate - eficientizarea portofoliului de medici specialisti dermatologi in judetele mures, cluj, sibiu, brasov - creșterea profitului total al firmei regional, key account leader perioada: 2009 - 2012 firma / localitate: pharma invest, romania domeniul jobului: import / vânzări - importul si distribuția de medicamente si parafarmaceutice - analize de vânzări , ptr. determinarea eficientei si eficacității zonelor de distribuție - management competitiv in relațiile cu clienții - statistica creanțelor si soldurilor - sampling-uri si promoții - creșterea, menținerea portofoliului de clienți - fixarea obiectivelor si analiza progreselor realizate - administrarea resurselor umane prin conducere, motivație, disciplina, control - cunoașterea naturii umane ca formator de opinie - afacerea este cel mai bine condusa când necesitățile clienților sunt satisfăcute in mod profitabil - stabilirea de relatii inter-umane si profesionale, dezvoltarea abilitatilor si optimizarea capacitatilor proprii regional, master medical representative perioada: 2006 <> 2009 firma / localitate: remedia (producător medicamente), romania domeniul jobului: producție / promovare / vânzare - prezentarea produselor firmei către medicii specialiști, medicii de familie, farmaciști și depozite farmaceutice - obținerea acordului de prescriere a medicamentelor promovate - promovarea produselor noi - preluarea comenzilor de la farmaciile cu circuit inchis si deschis - cunoașterea facilitaților de livrare si plata - elaborarea unui program realist de marketing si vanzari - îmbunătățirea programului de vizitare medici - farmaciști - implementarea pentru prima oara a produselor remedia in aceasta zona - realizarea pentru prima data a unor prezentari de grup pentru produsele remedia - creșterea progresiva a vânzărilor pentru produsele promovate - eficientizarea portofoliului de medici specialisti si cabinete de medicina generala - medici de familie - creșterea profitului total al firmei district, sales & marketing supervisor perioada: 2003 <> 2006 firma / localitatea: interbrands m&d, divizia cosmetice, romania domeniul jobului: import / vânzări - punerea in aplicare a experienței manageriale, de comunicare, analitice - administrare teritoriu - management competitiv in relațiile cu clientii - statistica creanțelor si soldurilor - sampling-uri si promoții - creșterea, menținerea portofoliului de clienți - evaluarea echipei in funcție de performante - stabilirea standardelor de munca măsurabile ca obiectiv cheie - planificare, organizarea si controlarea activității de vânzare împreuna cu celelalte departamente - optimizarea rețelei de distribuție - supravegherea punerii in practica in mod disciplinat a procedurilor companiei - abordarea planificata a resurselor disponibile si oportunităților identificate regional, senior medical representative perioada: 2000 <> 2003 firma / localitate: global pharmaceuticals ltd., romania domeniul jobului: promovare / marketing / vânzare - stabilirea standardelor de munca măsurabile - buna înțelegere a practicilor, tehnicilor si principiilor de promovare si vanzare - promovarea susținuta si constanta a produselor firmei - obținerea acordului de prescriere a medicamentelor - formarea si menținerea relatiilor profesionale cu factorii de decizie - auto-evaluare in funcție de performante - planificarea logica a rutelor si păstrarea frecventei de vizitare a clienților - realizarea obiectivelor ce decurg din responsabilitățile postului - optimizarea rutelor si teritoriilor de vizitat - respectarea indicilor de masurare a performantei territory manager, sales & marketing perioada: 1997 <> 2000 firma / localitate: medical technologie transfer (mtt),ro domeniul jobului: antrepozitare / vânzări - antrepozitare pentru egis, astra-zeneca, glaxo, yammanouchi - administrarea teritoriului zonal afiliat - eficientizarea echipei de vânzări - optimizarea locațiilor de promovare si vânzare - importul, promovarea si distribuția de medicamente si parafarmaceutice territory manager, surgical instrumentary & medical devices perioada: 1997 <> 2000 firma / localitate: medical technologie transfer(mtt), ro domeniul jobului: import / promovare / vânzări - importul, promovarea si distribuția a instrumentarului chirurgical chifa-aesculap, polonia - stabilirea si optimizarea relațiilor inter-umane cu toți factorii de decizie din spitale - cunoașterea detaliata a locațiilor spitalelor din bucovina, moldova si ardeal - in aceasta perioada (4 ani) am reușit vânzarea de instrumentar chirurgical si aparatura de peste 70 miliarde lei vechi, plata acestora făcându-se antedatat cu cec la momentul livrării produselor - promovarea instrumentarului pe secții de chirurgie generala, chirurgie infantila, secțiile medicala, chirurgie ortopedica si obținerea acordului pentru vânzarea instrumentarului - centralizarea tuturor comenzilor de pe secții si lansarea unei comenzi generale cu aprobarea directorului medical al spitalului si al directorului economic - in aceasta funcție am avut cele mai mari satisfacții profesionale, si am reușit sa contribui consistent la dezvoltarea companiei area sales supervisor perioada: 1995 <> 1997 firma / localitate: pepsi cola inc., romania domeniul jobului: vânzări / marketing / merchandising - vânzarea produselor companiei - realizarea targeturilor impuse - administrarea eficienta a teritoriului - urmărirea performantelor echipei de vânzări - întocmirea planului de vânzări - organizarea, controlul si monitorizarea activității echipei de vânzări - controlarea fondurilor de marketing - urmărirea creditelor dificile - instruirea personalului la standardele cerute de companie - realizarea planului de vanzari cu costuri minime area market developer perioada: 1992 <> 1995 firma, localitate: coca cola bottlers co., romania domeniul jobului: vânzări / marketing / merchandising - realizarea targetului de vânzări - statistica clienților si a creanțelor acestora - supervizarea si instruirea echipei de vânzări - optimizarea rutelor funcție de numărul de clienți - completarea raportului zilnic de vânzări conform cărții traseului - controlul distribuției, măsura a eficacității operațiunilor de vânzare - planificarea logica a timpului de lucru profesor lb. engleza si chimie organica (liceu) perioada: 1990 - 1992 aptitudini personale adaptabil, versatil, matur , echilibrat , educat , eficient , loial , punctual , entuziast , energic , organizat , persuasant , competitiv , tenace , cu: - aptitudini deosebite de comunicare si ascultare - capacitați de planificare si organizare - abilitați de analiza si sinteza scrisoare de intentie numele meu este cristian dan mihalache. vă adresez această scrisoare de intenţie luând la cunoștință cu interes posibilitățile pe care le oferă compania dumneavoastră. am absolvit universitatea babes-bolyai,cluj-napoca, facultatea de chimie, profilul biochimie. am beneficiat de o pregătire universitară (5 ani ) și de o experiență profesională de 25 ani (18 ani in pharma ) și sunt pregătit pentru un parteneriat fructuos prin care veți avea la dispoziție avantajele formării mele teoretice și pe cele ale unei semnificative experiențe de care dispun în domeniul vânzărilor, marketing, promovare. sunt o persoană dinamică, cu aptitudini foarte bune de comunicare si ascultare dobandite în experiența mea, responsabilă şi hotărâtă Îmi doresc să am șansa de a lucra în compania dumneavoastră, unde aș putea să-mi pun în evidență capacitățile intelectuale și experiența acumulată (conform cv anexat) pentru a îndeplini sarcinile și scopurile organizației, cât și pentru dezvoltarea carierei mele. oportunitatea unei discuții despre cum ar putea fi folosite cunoștințele și priceperea mea în avantajul companiei dumneavoastră ar fi binevenită. dacă veți considera că motivația și calificarea mea sunt oportune pentru obținerea unui loc în cadrul companiei dumneavoastră, sunt disponibil în orice moment pentru a fi contactat în vederea discutării detaliilor unei posibile colaborări. până atunci vă asigur de cele mai bune ganduri si intentii! cu sinceritate, cristian dan mihalache

Diplome obtinute
Studii facultate universitatea babes-bolyai (1985 - 1990), cluj napoca profilul :biochimie-chimie organica / facultatea dechimie organica(5 ani) cercetare in domeniul biochimiei aplicate (1989 – 1990 ) universitatea babes-bolyai (1988 – 1990 )-colegiu de lb.engleza.

Specializari/Calificari
Competente profesionale: intocmirea de planuri eficiente de vanzari ; executia vanzarii si securizarea platii; conceperea de metode si politici de promovare regionale; responsabilizarea punerii în aplicare a strategiilor de vanzari si marketing; realizarea planului de bussines conform procedurilor companiei; construirea de relații interumane si profesionale fiabile cu clientii activi si potentiali (institutii, intreprinderi, depozite, retail-eri); dezvoltarea și implementarea strategiilor comerciale de îmbunătățire continuă a eficacității si performantei fortei de vanzari ; cercetarea dezvoltarii celor mai sigure canale inovatoare pentru a aborda nevoile clientului ; angajarea activa a capacitatilor de comunicare si ascultare la la nivele standard ridicate , atât pe plan intern și extern ; aptitudini de analiza si sinteza a rezultatelor obtinute, raportate la target-ul impus ; administrarea realista si eficienta a teritorului arondat.

Recomandari
prof.dr. morariu silviu - clinica de dermatologie targu mures(sef clinica) conf.dr.rosca anca - clinica chirurgie 1(specialist) , targu mures dr. toma andrei - brand manager respiratory , glaxo , bucuresti dr. palfi ovidiu - sales manager oncology, gedeon-richter,mures

Alte competente
: cursuri si training-uri : • 2010 - planning and organizing opportunities: bussines success with the methodology used in surgical instruments - aesculap - cephas inc. • 2008 - developing specific and general skills in promotion and cyclic sales process - gsk pharma , ltd. • 2004 - building your promoting engine -efficiency and advantages, egis pharmaceuticals, ltd. • 2001 - driving profits and growth through strategic brand management - novo nordisk co. • 2000 - fundamentals of effective promotion management - astra zeneca & mtt • 1997 - course \\\\\\\\\\\\\\\"the key to success\\\\\\\\\\\\\\\" - developing sales & marketing skills - sales impact cobblers & altana hampshire • 1997 - pricing: strategy and tactics - sales impact cobblers & altana hampshire • 1996 - national conference of sales and marketing - quadrant amroq bottling co.. romania • 1995 - competitive management: starting customers professional relationships - master food division inc. • 1994 - sales execution & routes organize – coca-cola inc., leventis tria epsilon ireland • 1994 -bussiness management & sales techniques - leventis tria epsilon ireland • 2011 - program de dezvoltare personala ,,intelegerea si gestionarea diferentelor comportamentale\\\\\\\\\\\\\\\"-tracom group • 2011 - executive programs in strategic sales management - nycomed pharma • 2012 - innovation and pharmaceuticals marketing - chicago booth bussiness , ltd. england • 2013 – customers: learning solutions , partners in profit - blue sky pharma co. • 2014 - productivity management & improvment – kerr co. • 2015 – pharmaceuticals brand: involve & planning – wolfe laboratories ltd.germany

Aptitudini profesionala
Disponibilitate lucru in echipa
Punctualitate reala
Capacitate organizatorica
Rezistenta la efort intelectual
Adaptabilitate
Capacitate de coordonare
Abilitati de negociator
Perseverenta
Spirit intuitiv, empatic

Aptitudini IT/Calculatoare
Operare Windows
Cunostinte Internet

Hobby
Turism
Muzica
Sport
Arta
Literatura
Spiritualitate

Adauga anunt nou
Go to top
© 2003 - 2017 Interactiuni.RO

Inregistrare cu Facebook
Sau inregistreaza-te in site
Oferta speciala
Te inregistrezi, adaugi anunt si noi te promovam gratuit 100%!
Autentificare cu Facebook
Sau conecteaza-te in site:
Am uitat parola
Nu ai cont? Creeaza cont gratuit!